Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

O Captain My Captain!


Ο λογος για το περιφημο Dead Poets Society ή αλλιως, ο Κυκλος των Χαμενων Ποιητων.Την ταινια αυτη την ειδα σημερα για 3η φορα.Η πρωτη ηταν οταν την πετυχα στην κρατικη τηλεοραση (καπου προς τη μεση βεβαια) και μου τραβηξε το ενδιαφερον.Η δευτερη ηταν στην κινηματογραφικη λεσχη του σχολειου μου.
Σημερα λοιπον ειπα να την απολαυσω με την ησυχια μου, μονη μου, χωρις τις διαφημισεις του κουτιου και χωρις τα εκνευριστικα σχολια των συμμαθητων.
Καθε φορα που την βλεπω λοιπον, εκτος οτι μου αρεσει ολο και περισσοτερο πρεπει να παραδεχτω οτι με μπερδευει και σε μεγαλυτερο βαθμο.Για τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Robin Williams τι να πει κανεις.Ο κ.Μπαμπινιωτης πρεπει μαλλον να βαλει στο λεξικο διπλα απο την λεξη 'ηθοποιος' την φωτογραφια και το ονομα του εν λογω κυριου.Φοβερη η ερμηνεια του, δυσκολος ο ρολος που ειχε να φερει εις περας αλλα δεν θα μπορουσε να τα καταφερει καλυτερα.Αψογος στον ρολο του καθηγητη, ενος οραματιστη, ενος ρομαντικου ανθρωπου που δεν διστασε να ρισκαρει και να εφαρμοσει καποιες ανορθοδοξες και ιδιαιτερα ριζοσπαστικες μεθοδους διδασκαλιας σε ενα τοσο αυτηρο σχολειο αρρενων.

Η ταινια αυτη περιεχει πολλα μηνυματα για την ζωη και το νοημα της.Η φραση που σου μενει στο τελος ειναι το "Carpe Diem" που δεν προκειται να το ξεχασεις για την υπολοιπη ζωη σου.Προσωπικα, η φραση αυτη εχει χαραχτει τοσο βαθεια μεσα μου που θα με στοιχιωνει (με την καλη εννοια)για καμποσα χρονια ακομη, αν οχι για παντα.

Για το αμφιλεγομενο σημειο της ταινιας δεν θα ηθελα να πω πολλα για να μην το χαλασω σε οσους δεν το εχουν δει.Το μονο που πρεπει να αναφερω ειναι οτι εγω καταφερα να νοιωσω κατανοηση για τον νεαρο αυτο και οχι να θεωρησω την πραξη του, πραξη δειλιας και ευκολιας.

Για οποιον δεν την εχει δει, θα αποτελεσει ενα ευχαριστο σοκ ελπιζω.Ειναι μια κλασσικη ταινια που ειτε θα την μισησεις γιατι δεν θα την καταλαβεις, ειτε θα σε αφησει τοσο προβληματισμενο που θα αναγκαστεις να την δεις τουλαχιστον αλλες 2 φορες οπως εγω.

O Captain My Captain!



Αξιολογηση: 9.5/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου