Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Realising..

Ομορφη μερα part1:
περασα μια ωραια μερα σημερα. Ειναι ομορφο οταν καταφερνεις εστω για μιση μερα να ξεκολλησεις λιγο απο την μιζερια σου και να βγεις να κανεις πραγματα που συνηθως δεν θα εκανες.
Και απο κει και περα αναλαμβανουν οι συμπτωσεις και η τυχη. Στο δρομο βρισκεις και αλλα ατομα, και τελικα απο τα 3 παιδια που κανονισατε να βγειτε γινεστε μιση ποδοσφαιρικη ομαδα που γυρναει απο μερος σε μερος. Ειναι κατι που κατα βαση δεν μου τυχαινει,αλλα σημερα ηταν η εξαιρεση και ηταν ωραια.

Ομορφη μερα part2:
δεν εκλεισε ομως ετσι και η βραδια. Η μερα ειναι για τις χαρες και για τα γελια,τα πειραγματα και τις μικρες εκδρομες.Η νυχτα ειναι για να βγαζεις τα εσωψυχα σου και να μοιραζεσαι πραγματα με λιγους.
Για πρωτη φορα σημερα καταφερα και μιλησα με καποιον που δεν ανηκει στην κολλητη κοριτσοπαρεα μου για πραγματα δικα μου,προσωπικα. Ξεκινησε ως "πες μου τα νεα σου απτο καλοκαιρι" και κατεληξε σε κοσμοθεωρηματα "τελικα δεν ξερεις ποιον μπορεις να εμπιστευεσαι"
το περιεργο ηταν πως οι δικες μου προσφατες πληγες ταυτιζονταν με αυτες καποιου αλλου ανθρωπου,και εκτος απο συμπονια ξερεις οτι εισαι το καταλληλο ατομο να πεις οτι ναι ξερω ΑΚΡΙΒΩΣ τι λες, γιατι εζησα το ιδιο. Ο φιλος μου αυτο το βραδυ δακρυσε, εγω παλι οχι. Ισως να ηθελα να φανω δυνατη γι αυτον,ισως παλι το εκανα για τον εαυτο μου.Δεν ξερω....


4 σχόλια:

  1. Δεν αξίζει να δακρύζεις για γεγονότα, όσο κι αν πονάς..Αν δάκρυζες θα άξιζε να το κάνεις για τη στιγμή, που το μοιράστηκες με το φίλο σου..
    Ωραίο=)
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταλαβαινω τι λες, και ναι οντως αν δακρυζα θα ηταν κατι της στιγμης.
    η αληθεια ειναι πως παρολο που τα ολα γεγονοτα δεν ηταν ευχαριστα και ηταν πραγματα που με ειχαν πληγωσει δεν ενιωθα θλιψη πια. ημουν χαρουμενη επειδη ειχα περασει μια ομορφη μερα με πολυ γελιο και δεν ηταν κατι το επιφανειακο.
    ειχε πολυ καιρο να μου συμβει κατι αναλογο :)
    σ'ευχαριστω για το σχολιο σου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οσο παραξενο και αν δειχνει δεν ειμαστε μονοι... βεβαια πρεπει να φας πολλα σκατα για να το καταλαβεις αυτο και μερικες φορες που η γλωσσα παει ροδανι, μετα τις 2 το πρωι, γεννιουνται απο φιλιες μεχρι και ερωτες (για το τελευταιο δεν ξερω αν υπαρχει).... i'm happy for you! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποσα σκατα ομως φαγαμε δεν θελω ουτε καν να το συζητησω...
    μικρο κουπονι <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή