Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

χεσε μας και με τους τιτλους

ναι τον τελευταιο καιρο ανεβαζω μονο πραγματα σε φαση fuck_my_life και ετσι..Δε φταιω εγω ομως ρε..Αληθεια προσπαθω, αληθεια..
Δεν εχω ενδιαφεροντα πια. Γαμα την μουσικη, γαμα τις ταινιες, σκατα στην σχολη μου, σκατα στους φιλους μου.
Οτι και να προσπαθησεις να κανεις, αν το μυαλο σου ειναι κολλημενο σε κατι, το μυαλο σου θα ειναι παντα κολλημενο σε κατι. Στην δικη μου περιπτωση ειναι εδω και 3χρονια. Ξερεις τι ειναι 3χρονια να σκεφτεσαι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τα ιδια πραγματα?
Ας σου πω λοιπον, οτι δεν ειναι ευκολο. Αλλες μερες μετριαζεται και αντεχεται, αλλες γυρναει πισω ακομη πιο δυνατο και γελαει μεσα στη μουρη σου: "αντε γεια ρε μαλακισμενο που νομιζεις οτι με ξεχασες, παρε αυτην την καταθλιψη για τον επομενο μηνα να στρωσεις χαρακτηρα"
Οποιος ειπε οτι οταν θελεις κατι παρα πολυ, ολο το συμπαν συννομωτει για να το αποκτησεις, να παει να γαμηθει.
Περνα μια βολτα απτο σπιτι μου να σου πω εγω τι εχει κανει το συμπαν για μενα.
Και θα κλεισω με την αγαπημενη μου φραση για αυτες τις μερες: πιο χάλι, πεθαινεις.

Σκατα και στα χριστουγεννα και στον φιλο μου τον κωστα που δεν με παιρνει ενα τηλεφωνο. Σκατα στην εγκαταλειψη και σκατα στους πρωην.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου